דפי נחיתה עובדים כבר מעל 20 שנה בהצלחה – למרות שבעולם הדיגיטל והאינטרנט, שינויים קורים במהירות. זה קורה בזכות רמה גבוהה של יעילות, מיקוד ורלוונטיות לגולשים.
אז מה זה בדיוק דף נחיתה? איך הוא עובד? מתי צריך אותו ואיך בונים דף נחיתה שיש לו פוטנציאל לעשות לכם הרבה המרות ולידים? כל המידע בכתבה….
דף נחיתה מה זה אומר
אם אתם לא לגמרי מבינים מה ההבדל בין דף נחיתה לבין אתר אינטרנט לבין דף מכירה. אז בואו נעשה לכם רגע סדר:
אתר אינטרנט – המקום של העסק שלכם באינטרנט. בדרך כלל כשמדובר על אתר מדבור על אתר עם הרבה עמודים והרבה מידע.
המטרה של אתר אינטרנט היא לספק לגולשים את כל המידע על העסק ועל השירותים שלכם, את זה אתר אינטרנט עושה בעמודים השונים שלו – הדרך כלל באתר יש דף הבית, עמוד אודות, עמוד נפרד לכל שירות או מוצר שלכם, עמודי מוצר עמודי צור קשר ועוד.
דף נחיתה – עמוד בודד ועצמאי (אם כי הוא יכול גם להיות חלק מהאתר שלכם) אליו מגיעים אחרי משפך שיווקי, או קמפיין, דרך פרסום ממומן בגוגל או רשתות חברתיות, דרך רשימת דיוור או דרך פרסום אורגני.
דף נחיתה מכיל את המידע הכי ממוקד ורלוונטי כדי לגרום לגולשים להפוך ללקוחות שלכם.
יש בו אלמנט מאוד ברור וחזק של הנעה לפעולה, בין אם זה לבצע רכישה, להירשם לרשימת תפוצה, להשאיר לכם פרטי התקשרות, או לקבל מכם מידע נוסף ועוד.
הייחודיות של דף נחיתה לעומת אפשרויות אחרות הוא תמציתיות שלו – הוא קצר וקולע. אבל הוא גם מאוד ממוקד.
הוא קיים כדי לגרום לגולשים לגלות מעורבות ולבצע פעולה, שבסופה יהיה לכם קל יותר להפוך אותם ללקוחות שלכם.
דף מכירה – יש גם דפי נחיתה שאפשר לבצע בהם רכישה בעמוד בדרך כלל מדובר על דף נחיתה ארוך ומפורט שיש בו הנעה ספציפית לפעולה – להשאיר פרטי כרטיס אשראי ולבצע עסקה.
מה זה דף נחיתה שעובד?
דף נחיתה אפקטיבי הוא דף נחיתה שמצליח הוא דף נחיתה שעונה על המטרות שלו, למשל לגרום לכמה שיותר גולשים לגלות מעורבות ולבצע פעולה. זה אומר דף נחיתה שממיר ומביא לכם לידים.
מן הראוי לציין שאחוזי המרה טובים לדף נחיתה עומדים על בערך 5% מסך הגולשים שנכנסים לדף.
לכן דף נחיתה שעובד הוא דף נחיתה שמצליח לגרום לבערך 5% מהגולשים להשאיר לכם פרטי התקשרות, לרכוש מוצר, או להתקשר אליכם, להירשם לרשימת דיוור וכן הלאה.
איך דף נחיתה עובד?
דף נחיתה בנוי מעמוד אחד ולכן הוא קצר יותר מאתר אינטרנט.
הוא לוכד את תשומת הלב של הגולשים בעזרת עיצוב מדויק ואסתטי, תוכן קצר וענייני, ומציג את השירותים והמוצרים של העסק בצורה תמציתית ואטרקטיבית.
דף נחיתה טוב בנוי בצורה שתתפוס את תשומת הלב של גולשים בזמן קצר מאוד ותצליח לשכנע אותם לפעול.
יש בו חופש עיצובי גדול יותר מאשר אתר אינטרנט וזו אחת הסיבות שרוב הקמפיינים באינטרנט והפרסומות הממומנות – מובילות לדפי נחיתה!
פשוט כי זו הדרך הכי טובה למקסם את הפוטנציאל להרוויח מהשקעה שלכם בקמפיין שיווקי.
מתי צריך דף נחיתה?
אם אתם רוצים לשווק מוצר מדויק או שירות ספציפי ולקבל לידים איכותיים בזמן קצר על ידי פרסום קמפיינים ממומנים בגוגל וברשתות חברתיות אבל אתם לא רוצים להיכנס להשקעה כלכלית גדולה של אתר אינטרנט שיכלול הרבה דפים, דף נחיתה זה מה שאתם צריכים.
אם יש לכם עסק שמבין את הצורך להשקיע בשיווק, אתם צריכים דף נחיתה. למה הכוונה?
אם אתם מפרסמים את העסק, את השירותים ואת המוצרים שלכם – אתם צריכים גם מקום שאליו הגולשים יכולים להגיע כדי לבצע את המטרות שהגדרתם, למשל לרכוש, להביע עניין נוסף, לקבל פרטים ומידע, לראות המלצות של לקוחות קודמים שלכם ועוד.
לכן, כל קמפיין שיווקי צריך להסתיים בדף נחיתה (הקצה של משפך שיווקי יעיל), בין אם יש לכם פרסומות ממומנות בגוגל וברשתות חברתיות כדי לקדם את העסק באופן כללי, או שאתם מפרסמים אורגני, או שאתם מוציאים מדי פעם קמפיין ממוקד לשירות/מוצר ספציפי של העסק.
איך בונים דף נחיתה מקצועי שמביא לידים והמרות
מה זה דף נחיתה מנצח? זה דף נחיתה שמביא כמה שיותר המרות ולידים.
אז אם הלקוח הפוטנציאלי משאיר לכם פרטים בסוף העמוד, או מבצע עסקה – סימן שיש לכם דף נחיתה ממש טוב.
כדי להגיע ליעד הזה, כדאי להקפיד על כמה מאפיינים:
אפיון
- החליטו מראש איזו פעולה אתם רוצים שהגולשים יבצעו.
- הבינו למה הגולשים מצפים מכם, מה הם צריכים ומה הם רוצים.
- הגדירו את המטרה של דף הנחיתה
הנעה לפעולה
אלמנט חיוני שהוא חלק בלתי נפרד מכל דף נחיתה.
כדי ליצור הנעה לפעולה אפקטיבית, רצוי לתת לגולשים ערך מוסף. למשל ייעוץ ראשוני ללא עלות, סדנה דיגיטלית במתנה, מדריך דיגיטלי להורדה, שובר הנחה, או כל הטבה ייחודית אחרת.
כותרות אטרקטיביות
תנו לעמוד כותרת ברורה ואטרקטיבית, שתגרום לו להיכנס לדף שלכם.
למשל "עיצוב דף נחיתה שמביא המרות בהתחייבות!".
מסר משכנע
לאורך דף הנחיתה שלבו טקסטים מתומצתים וברורים, שמסבירים למה השירות/מוצר שלכם משתלם ללקוח, אילו בעיות הוא פותר לו, מה הבידול שלכם ומה הוא ירוויח מיצירת קשר מיידית אתכם.
הוכחה חברתית
מה שנקרא המלצות של לקוחות מרוצים.
זה יכול להיות מספר הלקוחות שקיבלו מכם שירות עד היום, או סרטוני וידאו של לקוחות שמספרים על השירות שלכם.
אלה יכולים להיות צילומי מסך של הודעות ווצאפ שקיבלתם מלקוחות מרוצים, או ביקורות בגוגל, כתבה שעשו עליכם בעיתון ועוד.
עיצוב
בחירת הצבעים, המיקום של אלמנטים שונים בדף, לחצנים ואלמנטים דיגיטליים מתוחכמים אחרים – צריכה להיות אטרקטיבית ואינטואיטיבית, אך גם לתמוך במסר שאתם רוצים להעביר.
ליעד פייג' מבית ליעד פתרונות פרסום פועלים בעולם הפרסום הדיגיטלי מעל עשור ומספקים מעטפת מקצועית מלאה שירותי קידום מושחזים ואיכותיים.
עם צוות תותחי דיגיטל, אנחנו דואגים לכם לתוכן, עיצוב ואחסון של דפי נחיתה מעולים, עם אחוזי המרה גבוהים ולידים שלא מפסיקים להגיע.
דברו איתנו למידע נוסף!